שוק מחנה יהודה

שעות פתיחה של שוק מחנה יהודה

ימים א-ה בין השעות 08:00-21:00 יום ו בין השעות 07:00-15:00 השוק סגור בשבתות וחגים

סיורים בשוק מחנה יהודה

העוצמות והאווירה הייחודית שיש בשוק מחנה יהודה נותנת לנו רצון והשתוקקות להכיר את המקום קצת מעבר. החנויות המיוחדות שנמצאות בסמטאות הומי האדם, ציורי הגרפיטי המגניבים וההיסטוריה המרתקת של המקום יוצרים לנו חוויה עוצמתית ורבת עניין. אם אתם רוצים להכיר את המקום המיוחד הזה קצת מעבר ישנם מספר סיורים מרתקים במגוון סגנונות שיתנו לכם טעם של עוד. למידע נוסף על סיורים בשוק מחנה יהודה כנסו עכשיו

Landscape Design

חיי לילה בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה מציע למבקרים חיי לילה שווים עם הרבה אלכוהול ומוזיקה טובה לצד מטעמים שיש בשוק שישאירו לכם טעם של עוד. מרדת החשכה השוק הופך למרכז בילוי הכי שווה שתוכלו למצוא עם ברים מלאים, מסעדות מיוחדות ותיירים רבים שלא מפספסים כל רגע דל במקום באווירה המטריפה שיש בשוק.

הגעתם לירושלים ומחפשים חיי לילה מיוחדים? רוצים לצאת לבלות ולהנות לצד מוזיקה טובה? הגעתם למקום הנכון.
בשוק מחנה יהודה תקבלו את היציאה הכי טובה שלכם.
מידי ערב בימי הפתיחה כשתגיעו לשם תרגישו כמו בלונה פארק שווה שאתם רוצים לעלות על כל המתקנים. השוק מאופיין בסמטאות כאשר בכל נקודה תמצאו את הייחודיות שלה במבקרים, בסגנונות ובמוזיקה השונה תוכלו לשלב מספר מקומות בילוי ולהנות מכל הטוב שהמקום מציע. אל תפספסו את בילוי שלכם בשוק והכי כיף שזה מתאים לכולם.

טעימות

המעדנים שאסור לפספס בשוק

Web Design

Custom web design for small businesses, we help you capture new audiences and increase your sales.

Graphic Design

Logos, merchandise and more. Anyone can create nice graphics. We think it’s better to create memorable ones.

Content Creation

Want to attract people to your website?  You have to have the best content in the world. That’s what we do.

About us

I made it so it is super easy to update and so that it flows perfectly with my tutorials. Lots of love and hundreds of hours went into making it. I hope you love it as much as I do. I wish you the best of luck with your business, enjoy the adventure.

Talk to us

Have any questions? We are always open to talk about your business, new projects, creative opportunities and how we can help you.